قابلیت سنجش فشار خون به گلکسی واچ سامسونگ افزوده می‌شود

01:215550

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال افزودن امکاناتی جدید به ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ است. قابلیت جدید که در حوزه سلامت قرار می‌گیرد، امکان سنجش فشار خون را به سری گلکسی واچ می‌افزاید؛ البته روش استفاده از قابلیت سنجش فشار خون به‌این صورت است که برای اندازه‌گیری نیاز به دستگاهی مستقل دارید.

برای سنجش فشار خونتان ابتدا قابلیت مدنظر را در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ فعال کرده و سپس دستگاه سنجش فشار خون را به دستتان متصل می‌کنید. گلکسی واچ با دریافت پالس‌ها از طریق دستگاه سنجش فشار خون قادر به اندازه‌گیری فشار خونتان خواهد بود و نتیجه را به شما نشان می‌دهد.

سامسونگ برای استفاده از این قابلیت، ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ را پیشنهاد می‌دهد و همچنین توصیه می‌کند که حداقل هر ماه عمل سنجش فشار خونتان را انجام دهید. چنین اقدامی باعث می‌شود که در طولانی‌مدت، آماری دقیق از میزان فشار خونتان داشته باشید.

قابلیت جدید سنجش فشار خون برای سری گلکسی واچ هنوز در مراحل بتا به سر می‌برد؛ اما نسخه آزمایشی آن توانسته از سازمان غذا و داروی کره جنوبی تاییدیه دریافت کند. با این حساب به‌زودی شاهد معرفی و سپس عرضه قابلیت سنجش فشار خون برای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ خواهیم بود. درصورتی‌که به‌صورت مداوم از قابلیت سنجش فشار خون استفاده کنید، ساعت هوشمند قادر به ارائه داده‌های مفید ازجمله تغییرات در میزان فشار خونتان خواهد بود و در طولانی مدت می‌تواند به شما در متعادل‌سازی فشار خونتان کمک کند.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند