جعبه گشایی شیائومی می مکس

03:005020

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی شیائومی می مکس توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

گوشی موبایل «شیاومی» مدل «Mi Max» با داشتن 32 گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و بدنه‌ای فلزی، هر آن چیزی را که در انتخاب یک محصول برای کاربران مهم جلوه می‌کند دارد. در قاب جلو و پشت این محصول دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی تعبیه شده که از امکانات فراوانی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و قابلیت عکاسی HDR برخوردار است.

شیائومی می مکس

با استفاده از این دو سنسور می‌توانید با رزولوشن 2160 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه و یا رزولوشن 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. در Mi Max از تراشه‌ی اسنپدراگون 650 بهره گرفته شده است که با پردازنده‌ی مرکزی شش هسته‌ای‌ با سرعت 1.4 و 1.8 کار پردازش اطلاعات را برعهده دارند.

3 گیگابایت رم در کنار این مجموعه سخت‌افزاری قرار گرفته که درمجموع عملکرد روانی را برای این محصول به ارمغان آورده است. حافظه‌ی داخلی 32گیگابایتی این گوشی موبایل از سوی شرکت شیاومی برای پاسخ به نیاز کاربرانی در نظر گرفته شده است که همواره فایل‌های صوتی و تصویری، بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی برای ذخیره‌سازی دارند؛ البته باید بدانید که این گوشی از کارت حافظه‌ی جانبی هم پشتیبانی می‌کند و با توجه به همین مسئله می‌توانید این ظرفیت داخلی را تا 256 گیگابایت افزایش دهید.

صفحه‌نمایش 6.4 اینچی این محصول با وضوح تصویر 1080×1920 یا همان FullHD تراکم پیکسلی بالای 342 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. شرکت شیاومی برای محافظت از این نمایشگر که از نوع LCD بوده و با فناوری IPS ساخته شده است، محافظ گوریلاگلس نوع چهارم را در نظر گرفته است.

شیائومی می مکس

یکی دیگر از ویژگی‌های Mi Max پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 4G است که سرعت دانلود بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در کنار مجهزبودن به شبکه‌ی 4G، پشتیانی از فناوری‌های ارتباطی EDGE ،GPR ،Wi-Fi و بلوتوث نسخه‌ی 4.2 محبوبیت بیشتری به این گوشی موبایل داده است.

داشتن امکاناتی که در بالا به آ‌ن‌ها اشاره شد، نیازمند منبع انرژی قدرتمندی است که در میانه‌ی راه کاربران را تنها نگذارد؛ ازاین‌رو شرکت شیاومی در تولید این محصول از یک باتری 4850 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است تا به کاربران این گوشی موبایل اطمینان‌خاطر بیشتری ببخشد. این باتری از نوع لیتیوم‌یون است و قابل تعویض توسط کاربر نیست.

در نهایت باید به سیستم‌عامل این محصول اشاره کنیم که نسخه 6 شرکت گوگل موسوم به مارشمالو است و مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی موبایل اندرویدی را فراهم آورده است.

شیائومی می مکس


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند