جعبه گشایی شیائومی ردمی نوت ۴

02:018310

در این ویدئو جعبه گشایی گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ توسط فروشگاه موبایل آبی مشاهده می کنید. برای خرید و مشاهده مشخصات فنی این گوشی به صفحه این محصول در فروشگاه موبایل آبی مراجعه کنید.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۴ (Xiaomi Redmi Note 4) با قابلیت اتصال به شبکه‌‌ی 4G، دوربین 13 مگاپیکسلی، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از جمله گوشی‌های 5.5 اینچی است که طرفداران زیادی دارد. نیمه‌ی دوم سال 2017 بود که این گوشی به بازار عرضه شد و توانست بخشی از بازار را متوجه خود کند.

بدنه‌ی فلزی Redmi Note 4 فقط 165 گرم وزن و 8.45 میلی‌متر ضخامت دارد. قاب پشتی گوشی قابل باز شدن نیست و محل قرارگیری کارت حافظه و سیم‌کارت روی لبه‌های گوشی قرار دارد. سیم‌کارت‌های در قطع نانو و میکرو را می‌توان در این گوشی به کار برد.

شیائومی ردمی نوت ۴

برای ردمی Redmi Note 4 تراشه‌ی کوآلکام اسنپدراگون 625 در نظر گرفته شده که پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای به همراه سه گیگابایت رم، قدرت قابل‌قبولی را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. در کنار 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی Redmi Note 4، امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت برای ذخیره‌سازی وجود دارد.

باتری لیتیوم-پلیمری این گوشی 4100 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی از نوع LCD است و از فناوری IPS استفاده می‌کند. این نمایشگر رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل دارد و می‌تواند تراکم 403 پیکسل بر اینچ را نمایش دهد.

دوربین اصلی گوشی به سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده و می‌تواند با رزولوشن FullHD و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، تشخیص چهره و تاچ فوکوس از ویژگی‌های دوربین اصلی ردمی Redmi Note 4 هستند. دوربین سلفی این گوشی هم سنسور 5 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند عکس‌های سلفی با کیفیت متوسط ثبت کند.

شیائومی ردمی نوت ۴


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند