بی‌ ام‌ و سری 8 با تیونینگ Dahler معرفی شد

02:005780

تیونر Dahler اقدام به تقویت بی‌ام‌و مدل M850i xDrive کوپه و کانورتیبل کرده است. ارتقای این مدل به صورتی انجام شده که حالا M850i قدرتی بیشتر از مدل M8 کامپتیشن دارد.

در کیت اولیه Dahler که Stage 1 نام دارد، این تیونر قدرت موتور ۳.۳ لیتری V8 تویین‌توربوشارژ سری ۸ را به ۶۲۷ اسب بخار و گشتاور آن را نیز به ۸۵۰ نیوتن‌متر رسانده است. این اعداد در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد این خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتن‌متر بیشتر هستند. برای مقایسه باید بدانید که مدل M8 کامپتیشن دارای ۶۱۶ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور است و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۳.۳ ثانیه‌ای دارد.

Dahler برای بی‌ام‌و M850i کیت قوی‌تری هم دارد که نام آن Stage 2 است و می‌تواند قدرت موتور را به ۶۴۱ تا ۶۹۰ اسب بخار افزایش دهد. Dahler همچنین سیستم اگزوز جدیدی از جنس فولاد ضدزنگ را برای M850i طراحی کرده است که چهار خروجی و صدایی بسیار زیبا و گیرا دارد. تیونر همچنین یک سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم میزان نرمی و خشکی روی سری ۸ هم تولید خواهد کرد.

Dahler، تجهیزات دیگری مانند بالچه‌ی سپر جلو، کاهش ارتفاع تعلیق و رینگ‌های ۲۱ اینچی با تایرهای میشلن را نیز عرضه می‌کند. این تیونر قیمت کیت و تجهیزات سفارشی سری ۸ را اعلام نکرده است.

منبع: zoomit


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند