پاناسونیک خانواده‌‌ جدید هدفون‌ های خود را رونمایی کرد

03:316260

پاناسونیک در نمایشگاه CES 2020 خانواده‌ی جدید هدفون‌های خود با نام تجاری Technics را رونمایی کرد. مهم‌ترین اعضای این خانواده سه ایرباد RZ-S500W و RZ-S300W و EAH-AZ70W هستند. RZ-S500W و RZ-S300W از قابلیت کنترل با کمک لمس‌ و میکروفون داخلی MEMS و اتصال جداگانه‌ی ایربادهای سمت چپ و سمت راست به بلوتوث بهره می‌برد و ضدآب است. قابلیت ضدآب‌بودن این ایربادها درجه‌بندی IPX4 دریافت کرده است. علاوه‌بر این قابلیت‌ها، ایربادهای جدید پاناسونیک قابلیت اتصال به اپلیکیشن Audio Connect پاناسونیک هم دارند. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد حالت‌های خروجی ایرباد خود را شخصی‌سازی کند و باتری آن را کنترل و درصورت گم‌کردن آن‌ها، جایشان را پیدا کند.

RZ-S500W از قابلیت حذف صدای اضافه‌ی Dual Hybrid پاناسونیک برخوردار است. این قابلیت ترکیبی از قابلیت‌های Feeddforward و Feddback با یک واحد پردازش صدای هیبریدی آنالوگ/دیجیتال است. Feedforward از میکروفون خارجی برای ضبط و حذف صدای مزاحم محیط بهره می‌برد. Feedback از میکروفون داخل هدفون برای انجام این کار استفاده می‌کند. این میکروفون مخصوص فقط به صدایی گوش می‌کند که کاربر در حال گوش‌دادن آن است.

پاناسونیک می‌گوید استفاده از ترکیب این دو قابلیت سیستم حذف صدای اضافه‌‌ای می‌سازد که برای استفاده در هر محیطی مناسب خواهد بود. کاربر می‌تواند ازطریق اپلیکیشن Audio Connect پاناسونیک، حذف صداهای اضافه‌ی ایرباد خود را تنظیم و کنترل کند.

EAH-AZ70W ایرباد دیگری است که پاناسونیک معرفی کرده است که از تمام قابلیت‌های سه ایرباد دیگر پشتیبانی می‌کند. بزرگ‌ترین تفاوت‌های EAH-AZ70W با سه ایرباد دیگر، طول عمر باتری و درایورهای صدای آن است. EAH-AZ70W اسپرت با درایور داینامیک ۱۰ میلی‌متری و طراحی آکوستیک ساخته شده است. درایورهای این ایرباد پوشش گرافن دارند که به‌گفته‌ی پاناسونیک صداهای خروجی در دامنه‌های میانی و بالا را بهبود می‌دهد. این پوشش همچنین محفظه‌ی آکوستیک را هم شامل می‌شود که جریان هوا را کنترل می‌کند.

پاناسونیک اسپیکر مخصوص بازی جدید خود را «بی‌نظیر» توصیف کرده است
پاناسونیک می‌گوید EAH-AZ70W در حالتی که سیستم حذف صدای اضافه‌ی آن فعال باشد، می‌تواند حداکثر ۶ ساعت کار کند. در‌صورتی‌که از شارژر گهواره‌ای استفاده شود، این زمان تا ۱۸ ساعت افزایش می‌یابد.

پاناسونیک درباره‌ی کُدک‌هایی که این ایربادها پشتیبانی خواهند کرد یا قیمت آن‌ها اطلاعاتی منتشر نکرده است. همه‌ی این خانواده از هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS پشتیبانی می‌کنند و در ژوئن وارد بازار خواهند شد.

هرچند این ایربادها جذاب‌ترین هدفون‌هایی هستند که پاناسونیک در CES 2020 معرفی کرده، تنها محصولات جدید حوزه‌ی صوت آن محسوب نمی‌شوند. پاناسونیک اعلام کرد RB-M700B و RB-M500B و RB-M300B، هدفون‌های بی‌سیم جدید این شرکت، آوریل وارد بازار خواهند شد. این هدفون‌های اسپرت به‌کمک قابلیتی که پاناسونیک آن‌ را XBS Deep نام‌گذاری کرده و درایورهای داینامیک ۴۰ میلی‌متری، خروجی بیس تقویت‌شده دراختیار کاربر قرار می‌دهند. XBS Deep کوتاه‌شده‌ی عبارت Extra Bass System Deep است که مکانیزمی با تنظیم مخصوص و مجموعه‌‌ای از عملکردها برای تنظیم اکولایزر است.

RB-M700B و RB-M500B به‌جز قابلیت XBS Deep قابلیت مهم‌تری به‌نام Bass Reactor هم دارند. این قابلیت کوبش خروجی بیس را مانند خروجی کلوپ‌ها تقویت می‌کند. این دو هدفون علاوه‌بر قابلیت‌های مذکور،خروجی bass-blow هم دارند که به کاربر کمک می‌کند خروجی بیس خود را برای دریافت بهترین خروجی کنترل کند. پاناسونیک درباره‌ی این هدفون‌ها نیز اطلاعات بیشتری ارائه نداده است.

پاناسونیک همچنین اسپیکر مخصوص بازی خود با نام SC-HTB01 را رونمایی و آن را «صدایی بی‌نظیر برای گیمرها» توصیف کرده است. این اسپیکر قابلیت‌های جالبی دارد. نوار صدای این اسپیکر با تلویزیون و مانیتور رقابت‌کردنی است. این نوار پروفایل‌های از‌پیش‌تعیین‌شده‌ی مرتبط با بازی در حال انجام شامل Role Playing و اکشن نقش اول و صدا را نمایش می‌دهد. همچنین، قابلیت احاطه‌ی سه‌گانه‌ای دارد که باعث می‌شود خروجی صدای آن به محیطی فراتر از قابلیت اسپیکر معمولی برسد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند