پاناسونیک Toughbook 55

پاناسونیک لپ‌تاپ ماژولار و مستحکم Toughbook 55 را رونمایی کرد

01:395980

پاناسونیک Toughbook 55 لپ‌تاپ محکم و ماژولار و با طراحی بسیار خاص است که برای محیط‌های خشن و صنعتی ساخته شده است. از اتصالات این رایانه می‌توان به بلوتوث ۵ و پورت USB-C و HDMI 2.0 اشاره کرد. طراحی ماژولار Toughbook 55 به این معنی است که ازطریق درگاه‌های توسعه (Expansion Ports) اجازه دسترسی آسان به حافظهی ذخیره‌سازی اصلی و حافظه‌ی ثانویه‌ی اختیاری را به کاربران می‌دهد.

پاناسونیک Toughbook 55

حافظه‌ی رم و صفحه‌کلید این لپ‌تاپ نیز جزو اجزlی ارتقاپذیر هستند و درصورت لزوم، کاربران می‌توانند آن‌ها را تغییر دهند. این لپ‌تاپ با برخورداری از درگاه‌های توسعه، امکان تنظیم اختیاری پورت‌های ورودی و خروجی و حسگر اثرانگشت و تراشه گرافیکی اختصاصی را به کاربر می‌دهد. قلب تپنده‌ی Toughbook 55 پردازندهی چهارهسته‌ای core i5 یا i7 vPro نسل هشتم اینتل است و تراشه‌ی گرافیکی مجزای AMD نیز به‌صورت اختیاری دردسترس کاربران قرار دارد.

از دیگر مشخصات لپ‌تاپ پاناسونیک می‌توان به پشتیبانی از دو ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۶۴ گیگابایت رم، میکروفون با چینش چهارتایی برای تشخیص بهتر صدا و صفحه‌نمایش لمسی ۱۰۰۰ نیتی اشاره کرد که به‌صورت اختیاری دردسترس قرار دارد. باید خاطرنشان کرد این لپ‌تاپ با نگه‌دارنده‌ی ایستاده‌ی مدل Toughbook 54 سازگاری دارد.

پاناسونیک Toughbook 55

ناگفته نماند فروشندگان پاناسونیک قیمت این محصول را دست‌کم ۲,۱۰۰ دلار تعیین کرده‌اند. در آخر نگاهی به مشخصات لپ‌تاپ جان‌سخت و صنعتی پاناسونیک می‌اندازیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند